0 items - 0.00лв.

Your shopping cart is empty

Why not add some items in our Shop
За контакт: borovprashec.original@gmail.com +359 884 09 02 25

ЯПОНСКА ТЕХНИКА ЗА СПРАВЯНЕ С ТРЕВОЖНОСТТА И ДЕПРЕСИЯТА

by Borov Prashec

И как да си помогнете? Отговорът е прост - прочетете тази статия докрай и ще разберете!Много често заболяване в съвременния свят, което понякога преобръща живота ни. Акупресурата е много древен метод и вече знаем за точките, които са разположени на дланите и стъпалата ни и са отговорни за различни органи и благополучие. Но има нещо друго, което наистина трябва да знаем, ако искаме да контролираме емоциите си. Тази древна японска техника помага да се справите с тревожността и депресията. Тази древна японска терапия е толкова проста, че можете да прибягвате до нея дори когато сте на работа,на разходка,почивате вкъщи,въобще навсякъде. Методът е проучен и признат като високоефективен инструмент сред медицинските специалисти, те отбелязват сред пациентите и собствените си комуникативни връзки „значително увеличаване на положителните перспективи, благодарност, мотивация, спокойствие“. Симптомите на гняв, негодувание, депресия, стрес, липса на време и дори намаляване на мускулната болка, безсънието и главоболието също не останаха незабелязани. Дори децата знаят тези начини: успокояват се, като смучат пръстите си. Несъзнателно кръстосваме пръсти, ако се затворим и изнервим. И ние не придаваме значение на това защо правим това. Всъщност тези действия стимулират енергийните меридиани, които играят важна роля в акупресурата. Така че, трябва да разтривате пръстите  на двете ръце доста интензивно, масажирайки фалангите за 2-5 минути. След това хванете пръста си, за да усетите пулсацията в него. Ако веднага почувствате пулса, задръжте пръста си, докато пулсът не се забави. В зависимост от това, което трябва да повлияете, изберете правилните пръсти:

 Палецът е тревожността, която изпитваме в новата среда (защо децата са особено заинтересовани от него, когато се притесняват!). Ако масажирате палеца, това ще ви помогне да се отпуснете, да се абстрахирате от притесненията, да се успокоите, да подобрите самочувствието и да спите по-добре.

Показалецът е страхове, до фобии. Ако се страхувате, изпитвате паника, разтрийте показалеца на двете си ръцете. Жизнеспособността и силата на волята, способността да се контролира и подобрява вътрешното ядро, да се побеждават страховете и да се борят със слабостите са положителните промени, които могат да бъдат постигнати с помощта на масаж на показалец.

 Среден пръст - между другото, лесно можете да се досетите за какво е отговорен той. Разбира се, това е гняв! Стресът и гневът са разрушителни емоции за тялото. Те карат сърцето да работи в супер режим, кръвоносните съдове с претоварвания и честите главоболия са естествено следствие, ако това състояние не е рядкост. Масажът на средния пръст нормализира тези прояви.

Безименен пръст - това тъга, депресия, и ако  се чувствате тъжни,  е необходимо да се обърне внимание на безименния пръст. Психологически ще бъде по-лесно да преодолеете бариерите, да възприемате нещата с по-светли тонове и да се справяте с проблемите.Ако използвате масажа на безименния пръст като практика, тогава животът ви лесно ще стане напълно различен по качество.

Малкият пръст е отговорен за самочувствието. Несигурност, съмнения, дискомфорт - разтривайте, масажирайте пръста си и ще бъде много по-лесно да преодолеете тези усещания! Кръвния поток, който се подобрява с малко масаж на пръста, помага на мозъка да работи. Следователно, светъл ум и готовност за активно участие в ежедневните ангажименти.

www.borovprashec.bg

Share this article

Leave a comment