0 items - 0.00лв.

Your shopping cart is empty

Why not add some items in our Shop
За контакт: borovprashec.original@gmail.com +359 884 09 02 25

С КАКВО ДА СЕ ХРАНИМ ЗА КРАСИВА КОЖА БЕЗ АКНЕ

by Borov Prashec

Искаме да ви разкажем  за това как храната може да повлияе на кожата ви, какви храни трябва да ядете, така че кожата ви да е винаги чиста и мека и кои да изключите, за да избегнете дерматологични проблеми.Вие сте това, което ядете. Лошото хранене може да причини различни нарушения в нашето тяло. Един от тях е проблемна кожа.Дерматолозите твърдят, че има връзка между определени храни и възпаление на мастните жлези. Някои от тях са в състояние да създадат комфортна среда в тялото за появата на определени кожни проблеми. Това са така наречените групи продукти, които изострят акнето (възпаление на мастните жлези).

 

                                                       Причини за появата на акне                                              
 
Акнето  се появява поради възпаление на мастната жлеза, която е запушена от собствения си себум. Една от причините за проблемната кожа може да бъде хормонално разстройство. Затова момичетата и момчетата страдат от такъв проблем именно в пубертета, когато има бунт на хормони. Работата е там, че хормоните стимулират дейността на мастните жлези. 
 
Например, сладолед, сметана, мазна заквасена сметана, мляко съдържат стероидния хормон прогестерон, който директно увеличава производството на себум. Всички соеви продукти могат да бъдат включени в един и същ списък.
 
Втората група включва храни с висок гликемичен индекс, които драстично повишават кръвната захар, стимулирайки производството на инсулин. Засилва ефекта върху кожата на нашите полови хормони, особено андроген, който провокира хиперсекреция на себум.
Третата група включва всички продукти, съдържащи глутен или глутен. Тоест всички зърнени храни и продукти, направени на тяхна основа. Глутенът уврежда лигавицата на тялото, което води до вътрешно възпаление, причинява лошо храносмилане и неправилна абсорбция на полезни вещества.
 
Пушените храни, които съдържат голям брой канцерогени, както и кофеин, имат отрицателен ефект върху кожата. Кафето провокира производството на хормона кортизол. Той участва в развитието на стресови реакции. А стресът е основната причина за кожни проблеми в средна възраст. Акнето по време на стрес се появява поради освобождаването на хормони в кръвта и намаляване на имунитета. Особено важно е да избягвате кафе на гладно.
Наситените мазнини, трансмазнините, омега-6, соевите и царевичните растителни масла са в черен списък. 
Продукти за подобряване на кожата
 
Има и продукти, които, напротив, работят за доброто. За гладка и чиста кожа лекарите препоръчват да се консумират следните витамини и продукти.
 
Една изпитана рецепта даваща траен и бърз резултат е Боров прашец по 2 таблетки сутрин и вечер и Бамбук на здравето по 1 таблетка дневно.
 
ПРЕПОРЪЧИТЕЛНИ ХРАНИ
1. Омега-3 и полиненаситени мастни киселини
 
Те овлажняват кожата, поддържат нейната еластичност, предотвратявайки сухота и възпаления. Такива мазнини имат функция на  защита от околната среда.
 
Продукти: сьомга, риба тон, пъстърва, спанак, репички, броколи, агнешко, телешко. 
 
2. Цинк 
 
Цинкът участва активно в процеса на обновяване на клетките. Намалява алергичните кожни реакции, подобрява кръвообращението, предотвратява възпалението на мастните жлези и забавя растежа на злокачествените клетки. В допълнение, цинкът се бори с бактериите и вирусите вътре в тялото. Липсата на цинк води до преждевременно стареене. 
 
Продукти: морски дарове, семена, фъстъци, говеждо месо.
3. Витамин С
 
Той е силен антиоксидант за кожата, който неутрализира възпалителните процеси в него. Изравнява тена, намалява пигментацията на кожата, стимулира производството на колаген (изграждащ протеин от съединителна тъкан). Витаминът повишава естествената устойчивост на кожата към околната среда. 

Продукти: цариградско грозде, сладки чушки, пилешки дробчета, киви, ябълки, боб, зеле.
 
4. Витамин А 
 
Той запазва целостта на клетките, предотвратява разрушаването му. Това е основният източник на производството на колаген, който осигурява на кожата свежест и еластичност. Витамин А ускорява процеса на оздравяване на клетките при тяхното увреждане, насърчава обновяването на клетките, забавя стареенето.  
 
Продукти: моркови, петра шка, броколи, рибено масло, яйца, пилешки дробчета, чесън.
 
5. Витамин Е 
 
Витаминът придава мекота и мекота на кожата. Поддържа баланс на влагата в тялото, способен е да предпазва кожата от ултравиолетово лъчение. Лекарите препоръчват да се използва витамин Е под формата на бадеми и орехи, за да се поддържа доброто състояние на кожата  . Но въпреки правилността на такъв съвет, това е меч с две остриета. Ядките не могат да се консумират в големи количества, както и във формата, която магазинът ни предлага, тоест пържена и със сол. Превишаването на дневната норма със 100 грама може да доведе до появата на акне.
 
Продукти: сушени кайсии, шам-фъстъци, фъстъци, бадеми, змиорка, спанак.

ОПИТАЙТЕ БОРОВ ПРАШЕЦ  И БАМБУК НА ЗДРАВЕТО  ОЩЕ ДНЕС

За закупуване на Боров прашец настиснете тук

За повече информация може да се обадите на телефон 0884090225

Ако искате да ни последвате в социалните мрежи :

Последвайте нашата фейсбук страница тук.

Последвайте другата ни страница за здравословен начин на живот тук.

Share this article

Leave a comment